Serwery Counter-Strike 1.6

  • Nazwa serwera

  • IP

  • Rodzaj

  • Sloty

  • Stan

  • AmxBans

  • HLTV

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zapamietanie wyboru w zmiennej
PostNapisane: 9 paź 2011, o 14:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 18:40
Posty: 335
A wiec diggsu ty tam pewnie beidzesz wiedzial a na ciebie na steaimie ostatnio rzadko trafiam. otoz mam menu i chialby by jego wybor byl zapisywany do zmiennej. Dam fragment kodu
Kod:
public Umiejetnosci(id)
{
    new amenu = menu_create("Umiejetnosci VIP'a", "Umiejetnosci_handle")
    menu_additem(amenu, "Zycie"            , "1", 0)
    menu_additem(amenu, "Grawitacja"            , "2", 0)
    menu_additem(amenu, "Szybkosc"            , "3", 0)
   
    menu_setprop(amenu,MPROP_EXITNAME,"Wstecz")
    menu_setprop(amenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_display(id, amenu, 0)
}

public Umiejetnosci_handle(id, aamenu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(aamenu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
   
    new iData[6];
    new iAccess;
    new iCallback;
    new iName[64];
    menu_item_getinfo(aamenu, item, iAccess, iData, 5, iName, 63,
    iCallback)
   
    switch (str_to_num(iData))
    {
        case 1:
        {
      if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      {
         set_user_health(id, 130);
         client_print(id, print_center, "Dostales dodatkowe 30HP");
      }
         else if (get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
         {
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
           
        }
        case 2:
        {
      if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      {
         set_user_gravity(id, 0.7)
         client_print(id, print_center, "Twoja grawitacja zmiejszyla sie o 30 procent");
      }
         else if (get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
         {
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
           
        }
        case 3:
        {
      if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      {
         set_user_maxspeed (id, [ Float:speed = - 1.2 ])
         client_print(id, print_center, "Jestes o 20 procent szybszy niz twoi koledzy");
      }
         else if (get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
         {
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
        }
       
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
 


HELP :|

_________________

Obrazek


Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapamietanie wyboru w zmiennej
PostNapisane: 9 paź 2011, o 16:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam
Jeśli chodzi ci żeby dokonany wybór był dostepny globalnie dla pozostałych funkcji w pluginie to możesz zrobić to tak:

Kod:
new wybor[33];

public Umiejetnosci(id)
{
    new amenu = menu_create("Umiejetnosci VIP'a", "Umiejetnosci_handle")
    menu_additem(amenu, "Zycie"            , "1", 0)
    menu_additem(amenu, "Grawitacja"            , "2", 0)
    menu_additem(amenu, "Szybkosc"            , "3", 0)
   
    menu_setprop(amenu,MPROP_EXITNAME,"Wstecz")
    menu_setprop(amenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_display(id, amenu, 0)
}

public Umiejetnosci_handle(id, aamenu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(aamenu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
   
    new iData[6];
    new iAccess;
    new iCallback;
    new iName[64];
    menu_item_getinfo(aamenu, item, iAccess, iData, 5, iName, 63,
    iCallback)
   
    switch (str_to_num(iData))
    {
        case 1:
        {
      if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      {
         set_user_health(id, 130);
         client_print(id, print_center, "Dostales dodatkowe 30HP");
         wybor[id] = 1;
      }
         else if (get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
         {
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
           
        }
        case 2:
        {
      if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      {
         set_user_gravity(id, 0.7)
         client_print(id, print_center, "Twoja grawitacja zmiejszyla sie o 30 procent");
         wybor[id] = 2;
      }
         else if (get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
         {
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
           
        }
        case 3:
        {
      if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      {
         set_user_maxspeed (id, [ Float:speed = - 1.2 ])
         client_print(id, print_center, "Jestes o 20 procent szybszy niz twoi koledzy");
         wybor[id] = 3;
      }
         else if (get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
         {
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
        }
       
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
 


A jak nie to wytłumacz jeszcze raz co chcesz osiągnąć.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zapamietanie wyboru w zmiennej
PostNapisane: 9 paź 2011, o 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 18:40
Posty: 335
Aha dziekuje wlasnie tego potrzebuje.

_________________

Obrazek


Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL