Serwery Counter-Strike 1.6

  • Nazwa serwera

  • IP

  • Rodzaj

  • Sloty

  • Stan

  • AmxBans

  • HLTV

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 10 paź 2013, o 20:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 14:49
Posty: 65
Nie działa to , że w czasie przygotowywania budowniczy są nieśmiertelni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 11 paź 2013, o 09:43 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3636
Platforma: Steam
A ustawiłeś bb_ctgodmode "1" w amxx.cfg?

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 13 paź 2013, o 12:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 14:49
Posty: 65
Wcześniej wcale tego cvaru nie dodawałem bo nie zauważyłem a teraz wrzuciłem i nic nie zmieniałem za zauważyłem że ustawiłeś na 0
Już jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 21 paź 2013, o 16:53 
Offline

Dołączył(a): 19 paź 2013, o 20:20
Posty: 15
Platforma: Steam
Trzeba coś jeszcze wgrywać, żeby cały serwer normalnie działał? Czy te napisy typu "Budowniczy wygrali" będą po polsku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 21 paź 2013, o 19:30 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3636
Platforma: Steam
Wystarczy to co w paczce, jak ustawisz język polski na serwerze to będą po polsku.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 18 lis 2013, o 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 14:49
Posty: 65
Nie działa mi przenoszenie ct do zombie po zainfekowaniu , proszę o pomoc :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 19 lis 2013, o 12:20 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3636
Platforma: Steam
Podaj swoje ustawienia z amxx.cfg

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 19 lis 2013, o 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 14:49
Posty: 65
bb_infection "1" //Włączenie / wyłączenie infekcji (zarażanie CT przez TT przy zabiciu), przenoszenia CT do TT po śmierci oraz losowania drużyny CT w nowej rundznie, następuje zmiana team'ów jak w poprzednich wersjach (def. 1)
bb_ctgodmode "1" //Włączenie / wyłączenie nieśmiertelności dla CT podczas budowania i wchodzenia na kampe, po tym czasie stają się śmiertelni.

O to chodzi?
Nieśmiertelność działa, a przenoszenie nie :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 19 lis 2013, o 17:51 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3636
Platforma: Steam
Podaj mi wszystkie cvary z amxx.cfg dotyczące pluginu basebuider65.amxx

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 19 lis 2013, o 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2013, o 14:49
Posty: 65
Cytuj:
bb_enabled "1" //Włączenie / wyłączenie pluginu (def. 1)
bb_buildtime "135" //Czas budowania w sekundach (def. 150)
bb_preptime "40" //Czas przygotowania (0 wyłączy) (def. 30)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Opóźnienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3)
bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Oborńców - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5)
bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatnią osobę która ruszała klocek/obiekt (def. 1)
bb_lockblocks "1" //Blokowanie klocków/obiektów ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10)
bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klocków (def. 10)
bb_colormode "1" //Ustawienia kolorów <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1)
bb_max_move_dist "768" //maksymalna odległość na jaką można odepchnąć klocek/obiekt (def. 768)
bb_min_move_dist "32" //maksymalna odległość na jaką można przyciągnąć kolcek/obietk (def. 64)
bb_min_dist_set "64" //jeśli chwytamy klocek który jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odległość (def. 64)
bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1
bb_zombie_supercut "0" //Jeden coś zadany przez Zombie zabija
bb_gunsmenu "0" //1 - użyj standardowego menu broni, - 0 użyj zewnętrznego menu broni (def. 1)
bb_give_nades "hs" //Granaty które dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h)
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dostępnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni niżej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx)
bb_infection "1" //Włączenie / wyłączenie infekcji (zarażanie CT przez TT przy zabiciu), przenoszenia CT do TT po śmierci oraz losowania drużyny CT w nowej rundznie, następuje zmiana team'ów jak w poprzednich wersjach (def. 1)
bb_ctgodmode "1" //Włączenie / wyłączenie nieśmiertelności dla CT podczas budowania i wchodzenia na kampe, po tym czasie stają się śmiertelni.


//Scout: a
//XM1014: b
//Mac-10: c
//AUG: d
//UMP45: e
//SG550: f
//Galil: g
//Famas: h
//AWP: i
//MP5: j
//M249: k
//M3: l
//M4A1: m
//TMP: n
//G3SG1: o
//SG552: p
//AK-47: q
//P90: r
//P228: s
//Dual Elites: t
//Fiveseven: u
//USP: v
//Glock18: w
//Deagle: x

ajc_team 5(0: OFF, N: team index, 5: auto team, default: 5) - controls team join
ajc_class 5(0: OFF, N: class index, 5: auto class, default: 5) - controls class join
ajc_imm 0(0: OFF, 1: ON, default: 1) - don't affect on immuned players (ON/OFF)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 19 lis 2013, o 20:25 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3636
Platforma: Steam
Hmm dziwne powinno być wszystko ok, spróbuj może z oryginalną wersją bb i zobacz czy działa Ci zakażanie jak nie to znaczy że blokuje Ci to jakiś inny plugin jeśli będzie działało to będę musiał dokładniej się temu przyjrzeć.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 3 lip 2014, o 01:26 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2014, o 01:16
Posty: 3
Platforma: Steam
czy zostanie opublikowane sma owego pluginu? chcę coś zmienić/dodać ale nie mogę :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 3 lip 2014, o 17:46 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3636
Platforma: Steam
Hmm... szczerze to nie :P Spowodowane jest to tym że już nie posiadam tej wersji. Obecnie mam już wersję 6.5.4 (ostatnia aktualizacja w czerwcu tego roku) ale nie sprawdzałem jej stabilności bez moich dodatkowych pluginów.
Zastanowię się jeszcze nad publikacją i ewentualnie postaram się ją jutro skompilować i zobaczę czy wszystko działa i może udostępnię najnowszą wersję z sma.

Ale to już będzie ostatnia wersja, ponieważ nie zamierzam już dłużej nad tym pracować.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 3 lip 2014, o 23:17 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2014, o 01:16
Posty: 3
Platforma: Steam
byłbym wdzięczny za dodanie sma do paczki, bo też nie raz chcę sobie coś dodać ale nie mogę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BaseBuilder] ZombieMod v6.5.1 Tirant edit by diggs.
PostNapisane: 29 lip 2014, o 13:05 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2014, o 01:16
Posty: 3
Platforma: Steam
i jak z tą nową wersją?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL