Serwery Counter-Strike 1.6

  • Nazwa serwera

  • IP

  • Rodzaj

  • Sloty

  • Stan

  • AmxBans

  • HLTV

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BaseBuilderPro - guide (Poradnik i opis komend)
PostNapisane: 22 lis 2012, o 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam
W związku ze złożonością naszego serwera oraz bardzo dużą jego rozbudową o nowe pluginy i możliwości, gra na serwerze dla nowych graczy stała się dość trudna. Na serwerze jest bardzo duża liczba komend, opcji i wszelkich ustawień których brak na innych serwerach. Plusem takiej organizacji serwera jest na pewno jego unikalność, ale równie dużym minusem jest trudność w jego ogarnięciu przez graczy którzy wcześniej nie grali na serwerach typu BaseBuilder, jak i tych którzy grali do tej pory na innych serwerach Counter-Strike 1.6 z wgranym modem BaseBuilder.

W kolejnym poście można będzie znaleźć opis moda, czyli ogólnie opisany typ rozgrywki oraz cele moda BaseBuilder. Znajdzie się również opis prawie wszystkich komend z podziałem na poszczególne moduły (pluginy) moda BaseBuilderPro. Postaram się również opisać wszystkie klasy oraz dostępne itemy w sklepie i skille. W każdym kolejnym poście w tym temacie znajdziecie innego rodzaju informacje.
W poradniku tym będziecie mogli dowiedzieć się też czym różni się wersja moda gry Counter-Strike 1.6 BaseBuilderPro od klasycznego BaseBuilder'a. Czytając ten poradnik będziecie mogli też zorientować się dlaczego ten serwer jest lepszy od innych bez wchodzenia do gry.

Poradnik ten będzie dostępny również na naszym serwerze po wpisaniu "say /help".

Mam nadzieję że poradnik będzie pomocny i będzie ciągle rozwijany.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BaseBuilderPro - giude (przewodnik po modzie)
PostNapisane: 22 lis 2012, o 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam

-- Spis Treści --


  1. Opis moda
    • opis ogólny
    • opis BaseBuilder
    • opis BaseBuilderPro
    • opis EXP Moda
    • opis FamePoints Moda
    • opis gry dla Zombie - Boks
  2. Lista komend
    • komendy BaseBuilder
    • komendy BaseBuilderPro
    • komendy EXP Moda
    • komendy FamePoints Moda
    • komendy do gry dla Zombie - Boks
  3. Opis klas zombie
    • Classic Zombie
    • Fast Zombie
    • Jumper Zombie
    • Tanker Zombie
    • Guerrilla Zombie
    • LongHand Zombie
    • Executioner Zombie
    • ToXiC Zombie
    • Infinity Zombie
    • Butcher Zombie
    • Nemesis Zombie
  4. Opis skill'i (umiejętności)
    • Ludzie - CT
    • Zombie - TT

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BaseBuilderPro - giude (przewodnik po modzie)
PostNapisane: 22 lis 2012, o 15:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam

-- 1. Opis moda --


  • opis ogólny - Rozgrywka polega na bronieniu się CT - Obrońcy przed TT - Zombie. Obrońcy muszą jak najszybciej zbudować swoją bazę z klocków i innych elementów porozrzucanych na mapie, po uwolnieniu Zombie Obrońcy muszą za wszelką cenę przeżyć. Celem Zombie jest zabicie wszystkich Obrońców.
  • opis BaseBuilder - podstawowa wersja moda, jest sercem całego serwera to na niej opiera się cały system rozgrywki opisany wyżej.
  • opis BaseBuilderPro - mod rozszerzający moda BaseBuilder, modyfikuje sposób rozgrywki w stosunku do wersji podstawowej, wprowadza między innymi:
    - ochronę klocków poszczególnych graczy,
    - możliwość budowania w dwuosobowych grupach,
    - możliwość prośby o ochronę na kampie innego gracza dla osób które nie zdążyły zbudować kampy
    - automatyczny system rozbierające puste kampy,
    - i wiele więcej...
  • opis EXP Moda - rozszerzenie moda BaseBuilder bazujące na jego modyfikacji BaseBuilderPro, wprowadza do gry system EXP'a i Skilli z zapisem na Nick lub SteamID w zależności od używanej platformy. Zdobyte punkty doświadczenia można użyć do zwiększenia poszczególnych poziomów skilli (umiejętności). Punkty dostaje się za zabijanie Ludzi jako Zombie oraz jako Człowiek, Obrońca za przeżycie rundy lub zabijając Zombie.
  • opis FamePoints Moda - kolejne rozszerzenie moda BaseBuilder bazujące na jego modyfikacji BaseBuilderPro, są to punkty dzięki którym można odblokować dodatkowe bronie oraz klasy zombie w grze. Punkty otrzymuje się za zabicie Zombie lub Ludzi. Punkty te są pewnego rodzaju walutą na serwerze, można również za nie kupować różnego rodzaju przedmioty w sklepie. Punkty dostaje się za zabijanie Ludzi jako Zombie oraz jako Człowiek, Obrońca za przeżycie rundy lub zabijając Zombie. Liczba zdobytych punktów jest losowa i zależy od szczęścia, nie zawsze dostaje się FamePoint'y.
  • opis gry dla Zombie - Boks - Boks jest zabawą, grą w której mogą brać udział wszystkie Zombie. Do Boksu można dołączyć tylko podczas czasu przygotowania lub budowania. Gra polega na pokonaniu jak największej liczby przeciwników którzy również dołączyli do gry. Gra jest formą rozrywki dla Zombie które czekają na wypuszczenie z klatki.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BaseBuilderPro - giude (przewodnik po modzie)
PostNapisane: 22 lis 2012, o 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam

-- 2. Lista komend --


  • komendy BaseBuilder:
    • /help, /pomoc - chyba wiadomo, wyświetla poradnik który czytasz
    • /rules, /zasady, /regulamin - wyświetla pełny regulamin serwera
    • /cmd, /komendy - wyświetla listę dostępnych komend związanych z modem BaseBuilder
    • /class, /klasa - otwiera menu wyboru klass zombie
    • /respawn, /fixspawn - dzięki tym komendą możesz zrespić się ręcznie jeśli nie nastąpiło to automatycznie, lub jeśli utknąłeś w jakimś klocku, komendy działają tylko podczas czasu budowania oraz czasu przygotowania
    • /random - zmienia twój aktualny kolor budowania na inny wylosowany
    • /mycolor - wyświetla informacje o aktualnie ustawionym kolorze budowania
    • /guns, /bron - wyświetla menu wyboru broni
    • /whois <color> - sprawdza kto ma ustawiony podany przez nas kolor budowania, uwaga kolory podaje się po angielsku
    • /colors - wyświetla menu wyboru kolorów budowania których nie nie wybrał
    • /round - wyświetla ile rund zostało zagranych i ile jest granych wszystkich
  • komendy BaseBuilderPro:
    • /invite, /zapros - wyświetla menu z listą graczy których możemy zaprosić do wspólnego budowania kampy, komenda działa tylko podczas czasu budowania i tylko w tedy kiedy jest 6-ciu lub więcej graczy w Zombie - TT
    • /leave, /opusc - dzięki tej komendzie opuszczamy aktualną grupę w której jesteśmy, komenda działa tylko podczas czasu budowania, opuszczając grupę zostawiamy w niej wszystkie nasze klocki
    • /group, /group <nick> - komenda wyświetla informacje o tym z kim jesteśmy w grupie, jeśli podamy nick jakiegoś gracza dowiemy się z kim on jest w grupie, komenda ta informuje również o tym czy ktoś jest chroniony przez innego gracza lub chroni innego gracza
    • /protect, /ochrona - wyświetla menu z listą graczy których możemy poprosić o ochronę, dzięki temu będziemy mogli schronić się na jego kampie, komenda działa podczas czasu budowania oraz przygotowania tylko jeśli nie posiadamy własnej kampy, należy jej używać w ostateczności, np w tedy gdy wejdziemy pod koniec czasu budowania i nie mamy szans zbudować własnej kampy
    • /protectcfg, /ochronacfg - wyświetla menu ustawień zasad na jakich ochraniamy innego gracza, można włączyć lub wyłączyć dzielenie expa jak w grupie lub pozwolić bądź zabronić strzelać graczowi którego ochraniamy gdy jest 6-ciu lub więcej zombie, komenda dostępna tylko dla osoby która ochrania innego gracza
  • komendy EXP Moda:
    • /exp - wyświetla informacje o aktualnym stanie posiadanego exp'a, oraz o ilości exp'a które możemy wykorzystać do podniesienia level'i naszych skill'i (umiejętności)
    • /expstats - wyświetla bardziej szczegółowe statystyki dotyczące naszego exp'a oraz naszej rangi
    • /skills, /skile - wyświetla menu ze wszystkimi dostępnymi skill'ami (umiejętnościami) oraz z kosztem podniesienia ich do następnego level'u, w tym menu możemy podnosić poszczególne level'e naszych skill'i
    • /reset - w zależności od konfiguracji serwera pozwala zresetować wszystkie level'e skill'i oraz odzyskać wykorzystanego exp'a, lub wyświetla informacje o tym jak można zresetować swoje skill'e, np. odpłatnie lub że nie ma możliwości zresetowania ich
  • komendy FamePoints Moda:
    • /fp - wyświetla informacje o aktualnym stanie posiadanej przez nas liczby FamePoint'ów (z ang. Punkty Sławy)
    • /shop, /sklep - wyświetla nam sklep w którym możemy kupić rożnego rodzaju przedmioty za FamePoint'y, w zależności od drużyny w jakiej będziemy dostępne będą inne przedmioty
    • /unlock, /odblokuj - wyświetla menu za pomocą którego możemy odblokowywać dzięki zebrany przez nas FamePoint'tom nowe bronie oraz klasy zombie
    • /unlockguns, /odblokujbron - wyświetla menu w którym możemy odblokowywać dzięki zebrany przez nas FamePoint'tom nowe bronie
    • /unlockclass, /odblokujklasy - wyświetla menu w którym możemy odblokowywać dzięki zebrany przez nas FamePoint'tom nowe klasy zombie
  • komendy do gry dla Zombie - Boks:
    • /boxing, /boks - pozwala na dołączenie do gry w Boks, lub jej opuszczenie przed końcem czasu przygotowania.
* Wszystkie opisane tutaj komendy wypisuje się na "say:"

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BaseBuilderPro - giude (przewodnik po modzie i opis kome
PostNapisane: 22 lis 2012, o 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam

-- 3. Opis klas zombie --


  • Classic Zombie
    • HP: 3000
    • AP: 0
    • Speed: 260
    • Gravity: 1.0
    • Inne umiejętności: - brak -
    • Opis: Klasyczny zombie, ożywiony przeciętny zwykły człowiek, dostępny dla wszystkich, szybkość i grawitacja standardowa. Brak wątroby!
  • Fast Zombie
    • HP: 2500
    • AP: 0
    • Speed: 325
    • Gravity: 1.0
    • Inne umiejętności: - brak -
    • Opis: Ożywiony biegacz olimpijski, dostępny dla wszystkich po odblokowaniu, w porównaniu do Classic Zombie biega zdecydowanie szybciej. Lekko obdarty ze skóry ponieważ się przegrzewał.
  • Jumper Zombie
    • HP: 2500
    • AP: 0
    • Speed: 260
    • Gravity: 0.7
    • Inne umiejętności: - brak -
    • Opis: Ożywiony skoczek olimpijski, dostępny dla wszystkich po odblokowaniu, w porównaniu do Classic Zombie potrafi skakać dużo wyżej. W wyniku pożaru laboratorium został dość mocno owędzony, ale i tak chciał zjeść ocalałych naukowców.
  • Tanker Zombie
    • HP: 4000
    • AP: 2500
    • Speed: 210
    • Gravity: 1
    • Inne umiejętności: - brak -
    • Opis: Trup jednego z poległych strażników jednego z tajnych laboratoriów, w porównaniu do Classic Zombie biega wolniej ze względu na pancerz który nosi. Pomimo iż jest to ciało uzbrojonego strażnika, nie potrafi strzelać z jego broni ... na razie.
  • Guerrilla Zombie
    • HP: 2700
    • AP: 1000
    • Speed: 270
    • Gravity: 0.95
    • Inne umiejętności: posiada umiejętność dzięki której każde zadane obrażenia są znacznie większe od normalnych zombie. Może zadać obrażenia od 15% do 180% większe od bazowych.
    • Opis: Jest to zarażony przez Zombie Partyzant po śmierci zachował niektóre cechy charakterystyczne dla Partyzantów, jest bardziej przebiegły od innych Zombie. Potrafi zmylić przeciwnika tym samym zadając więcej obrażeń.
  • LongHand Zombie
    • HP: 2700
    • AP: 1000
    • Speed: 260
    • Gravity: 1.0
    • Inne umiejętności: dzięki dłuższym ręką posiada zwiększony zasięg w jakim może zadawać skutecznie obrażenia.
    • Opis: Pierwszy przypadek mutacji wirusa w wyniku którego u osobników z tą samą mutacją znacząco wydłużyły się ramiona oraz przedramiona co spowodowało iż posiada dłuższe i nieproporcjonalne względem reszty ciała ręce.
  • Executioner Zombie
    • HP: 2300
    • AP: 1500
    • Speed: 260
    • Gravity: 1.0
    • Inne umiejętności: dzięki celnym i silnym uderzeniom potrafi na chwilę ogłuszyć ludzi.
    • Opis: Kolejny przypadek mutacji wirusa, tym razem mutacja sprawiła znaczący wzrost tkanki mięśniowej co spowodowało rozdarcie skóry. Dzięki zwiększonej masie mięśni i wyjątkowo celnie zadawanym ciosą osobnik potrafi ogłuszyć i zdezorientować nie tylko ludzi ale i innych zarażonych.
  • ToXiC Zombie
    • HP: 2100
    • AP: 500
    • Speed: 260
    • Gravity: 1.0
    • Inne umiejętności: zarażony jest w trakcie rozkładu i wydziela toksyny które po przedostaniu się do krwiobiegu zdrowych ludzi potrafią wywołać różne objawy które mogą zakończyć się osłabieniem organizmu, a nawet śmiercią.
    • Opis: Niewiele wiadomo o tym osobniku prawdopodobnie jest to kolejny przykład mutacji wirusa, pewne jest iż zarażony jest w trakcie rozkładu i wydziela trujące toksyny które są dodatkowo wzmocnione przez sam wirus.
  • Infinity Zombie
    • HP: 3500
    • AP: 0
    • Speed: 290
    • Gravity: 0.9
    • Inne umiejętności: - brak -
    • Opis: Wynik jednego z eksperymentów naukowych mający na celu stworzyć uniwersalnego zombie który miał walczyć w imię ludzkości, jak łatwo zauważyć eksperyment nie udany, wymknął się spod kontroli. Zombie ten został zszyty z poszczególnych części ciał innych klas zombie. Uwaga, nie posiada płci i organów rozrodczych zarówno męskich jak i żeńskich. Dostępny dla VIP'a oraz UltimateVIP'a.
  • Butcher Zombie
    • HP: 3500
    • AP: 0
    • Speed: 260
    • Gravity: 1.0
    • Inne umiejętności: Dzięki tasakowi który dzierży w ręku zadaje krytyczne obrażenia znacznie większe od przeciętnych Zombie. Zadaje 1.1 do 3.5 razy większe obrażenia niż normalnie.
    • Opis: Zarażony przez Zombie rzeźnik, najprawdopodobniej napadnięty podczas pracy o czym świadczy dzierżony w ręku tasak do mięsa. Nie jest on zbyt wytrzymały lecz potrafi zadać zabójcze obrażenia dzięki swojemu tasakowi. Dostępny dla UltimateVIP'a.
  • Nemesis
    • HP: 15000
    • AP: 5000
    • Speed: 310
    • Gravity: 0.8
    • Inne umiejętności: - brak informacji -
    • Opis: Niewiele wiadomo o tej klasie zombie, pojawiają się rzadko tam gdzie inne zombie mają problemy z dorwaniem Ludzi, zauważono że atakuje tylko większe skupiska Ludzi. Przez ocalałych uważany za Boss'a Zombie. Krążą plotki że potrafi wydawać rozkazy innym Zombie. Brak informacji o pochodzeniu oraz powstaniu tej klasy.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BaseBuilderPro - guide (Poradnik i opis komend)
PostNapisane: 20 gru 2012, o 15:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3637
Platforma: Steam

-- 4. Opis skill'i --


  • Ludzie - CT
    1. Więcej HP - z każdym kolejnym poziomem mamy o 2 HP więcej, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 45 exp'a zależna od poziomu skilla
    2. Więcej AP - z każdym kolejnym poziomem mamy o 10 AP (kamizelki) więcej, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 40 exp'a zależna od poziomu skilla
    3. Szybkość - każdy kolejny poziom zwiększa naszą maksymalną szybkość biegania, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 50 exp'a zależna od poziomu skilla, maksymalny poziom do uzyskania to 34
    4. Mniejsza widoczność - im wyższy poziom skill'a tym mniej widoczni jesteśmy po wyciągnięciu nożna, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 60 exp'a zależna od poziomu skilla, maksymalny poziom do uzyskania to 31
    5. Większe obrażenia - umiejętność dzięki której zadajemy większe obrażenia wrogom, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 60 exp'a zależna od poziomu skilla
    6. Trafienie krytyczne - im wyższy poziom skill'a tym większe mamy szanse na zadanie 2 razy większych obrażeń wrogom, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 50 exp'a zależna od poziomu skilla
    7. Wampiryzm - z każdym kolejnym poziomem coraz więcej procent z zadanych obrażeń przekształcanych jest na nasze leczenie, wraz z kolejny poziom zwiększane są nasze szansa na odzyskanie straconych punktów zdrowia (HP), koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 60 exp'a zależna od poziomu skilla
  • Zombie - TT
    1. Więcej HP - z każdym kolejnym poziomem mamy o 50 HP więcej, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 40 exp'a zależna od poziomu skilla
    2. Więcej AP - z każdym kolejnym poziomem mamy o 20 AP (kamizelki) więcej, koszt każdego kolejnego poziomu to wielokrotność 35 exp'a zależna od poziomu skilla
    3. "Auto Regeneracja - im większy poziom tym większa i szybsza staje się regeneracja HP zombie

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL